tirsdag den 18. juni 2013

Nyuddannet folkeskolelærer :)


 Så kom dagen endelig!
I går var jeg til den afsluttende bacheloreksamen på lærerseminariet. Det var helt ubeskriveligt fedt - og stadig - totalt surrealistisk! Jeg havde faktisk bedt om at der IKKE skulle være nogen når jeg kom ud, men min dejlige veninde Camilla stod alligevel klar med flag og gave! Mine søde forældre havde holdt på parkeringspladsen, og kom mig jublende imøde med en flot buket og en masse kys & kram.
- Det var slet ikke så tosset at de alle var der alligevel ;)

Far, mig og mor


Der kom flag på servietterne og aftensmaden blev indtaget i godt venindeselskab. 

Til dessert fik vi nye, SØDE, danske jordbær med mælk, fløde og vaniljesukker
- P.s.: Hvidvin med pærecider er (ca.) lige så godt som Asti!

Den flotte buket fra mor & far (tilsat wannabe-instagram-filter)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar