tirsdag den 23. juli 2013

Kartoffelsalat + campingvognstrandgrillhygge

Den gode danske sommer er altså bare bedst ved "Æ Westerhaw" og gerne med lidt grill! Mine forældre havde kørt vognen i stilling ud for stien op til sommerhuset hvor jeg residerede og bød på grill-aftensmad.
Mine forældre er ikke - og har aldrig - været de store grill-mennesker. Men en engangsgrill og pølser kan min far da finde ud af.. (Sådan ca..) Jeg tilbød mine kære forældre at medbringe en omgang kartoffelsalat af nyopgravede kartofler. 

Opskriften er desværre uden mængder, da den blev lavet "på slump". Du kan bruge flere forskellige surmælksprodukter såsom creme fraiche, ymer m.m. 

Ingredienser: 
Kogte, afkølede kartofler
Yoghurt naturel
Mayonnaise
Salt
Peber
Sukker
Citron/limesaft
Forårsløg
Pynt: Tomater og purløg

Så er der linet up i campingvognen

Ta-daaaaa! Sådan så den fine kartoffelsalat ud

Grillmesteren i sving!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar