torsdag den 11. juli 2013

Smartass spejlæg

Jeg så et sted på nettet, at man kunne skære en skive løg og stege sit spejlæg deri. Smart! Det skulle jeg straks prøve! - Hvis bare det ikke var fordi at mine nyindkøbte økologiske løg er nogle værre små gnallinger.. Derfor tænkte jeg, at det nok ikke kunne gå helt galt hvis man prøvede med en skive peberfrugt?! 

Resultatet blev forbløffende fint taget i betragtning af at det var første forsøg!
Lidt olie på panden, peberfrugten i, og ægget slås ud i ringen.. BUM! Dekorativt og yderst velsmagende!

Her har ægget fået selskab af salt, peber og nyklippet forårsløg


Jeg er pjattet med english breakfast - dog var den ikke helt "full", da jeg ingen champignoner havde.. Men brød, æg, stegte tomater, stegt chorizopølse, bacon, baked beans og friskpresset juice.
-Så kan dagen næsten ikke starte bedre!? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar