mandag den 12. august 2013

Afternoon drink

Åha ja.. Kender I det, med at man kommer hjem efter en lang og hård dag på job/ i skole? Det gør jeg ikke! Jeg lever i ledighedsland og venter på svar på min kandidatansøgning..
Så derfor er det jo endnu mere lovligt at ta' sig en drink mandag eftermiddag! 

Jeg brugte følgende ingredienser: 
ca. 4 cl. Tranebærjuice
ca. 2 cl. Vodka
saften fra en halv lime + lidt af skallen
1 cl. Rose's Strawberry
Isterninger

Alt shakes med en god håndfuld isterninger og smages til med ekstra lime + jordbærsirup. 


Jeg pimpede mit glas med en limeskive og en par vindrue-isterninger, men ellers bør den nok serveres i et longdrinkglas eller et cocktailglas.. Men eftersom jeg ikke ejer nogen af delene + jeg var tørstig, ja så blev det til Erik Baggers lowball glas fra Operaen.

Ps: Den fantastiske shaker fra 1960'erne har jeg hapset hos Retro'riet. Den har fine drinksopskrifter påtrykt glasdelen og er slet ikke til at leve uden! Åh den er så fin! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar