lørdag den 3. august 2013

Quick-fix iste

Som en kølende og læskende drik i sommervarmen, er iste en fantastisk opfindelse!
Jeg var i den lokale Netto og fandt et produkt fra Pickwick, som lover en lækker iste på 5-8 minutter.. Det skulle da klart testes! 

Der skulle i følge "opskriften" fire af de runde teposer til en liter vand. Dette står og trækker i 5-8 minutter og er klar til servering bagefter. Jeg gav teposerne 8 minutter, men der var godt nok ikke meget smag i den ellers flotte røde iste, der efter sigende skulle smage af hibiscus og røde bær. 

Jeg har forsøgt en gang mere med en enkel portion (en tepose til et stort glas vand), samt sødet med en anelse honning. Det hjalp lidt på det, meeeeen.. Ikke nok til at dette bliver en ny favorit.. 


Teen trækker 5-8 min

Og med et par af de fine isterninger i er drikken klar!

Jeg vil til hver en tid foretrække en ganske almindelig hjemmebrygget iste! Opskriften på "rigtig" hjemmelavet iste skal jeg nok smide ind snarest.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar