lørdag den 21. juni 2014

Endnu en pause fra bloggen...

Hvor er det dog fedt at jeg med de bedste intentioner lover at tage mig sammen her i blogland... Og istedet gør endnu mindre.

Men hold da op hvor tager den ene dag bare den anden når universitetet, og tre jobs tager al ens tid og energi. Men NU er der skisme sommerferie! Vi afsluttede vores 8.semesters projekt med et 10-tal og kunne derfor gå velfortjent på ferie.

Jeg har en del timer i Salling over sommeren, men skal også nyde en uges stressafkobling i sommerhuset og for andet år i træk skal jeg igen være frivillig hegnsvagt på Nibefestivallen med to skønne ladies :)

Der SKAL dog være tid til mere madlavning og jeg har MANGE ting i ærmet som jeg glæder mig til at få lavet.

Hvis du har ideer og forslag/ønsker må du hjertens gerne smide en kommentar herunder.


RIGTIG GOD SOMMER! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar