onsdag den 20. marts 2013

Sommer...

-Den synes så langt væk når sneen vælger at dale ned over det nordjyske her i marts.. Jeg glæder mig som et lille barn til sommer. Der sker SÅ mange ting at det nærmest kribler i mig!
Klar pirat sommerstart!

Til sommer:
- Bliver jeg forhåbentligt færdiguddannet lærer
- Skal jeg på festival for første gang -nogensinde!
- Skal jeg holde tre HELE ugers ferie
- Håber jeg at få lidt mere kulør end sidste år
- Skal der laves tonsvis af saftevandsis!
- Bliver der tid til hygge med alskens godtfolk
- Har jeg tænkt mig at grille HVER DAG (ca.)
- SKAL jeg simpelthen nå at besøge Egholm & Aalborg Zoo...
- Tager jeg mig måske sammen til at få kontaktet mine biologiske forældre?
- Er der obligatorisk sommerhusophold
- Venter jeg forhåbentligt på studiestart i Aarhus - Pædagogisk antropologi here I come!
- Skal jeg gå hjem fra Gaden i bare tæer fordi fødderne er ømme og asfalten lun...
- Bør jeg læse mindst en bog om ugen
- Skal jeg nyde det gode kulturliv der er i Aalborg

- Skal jeg sikkert meget mere end jeg kan huske nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar