søndag den 24. marts 2013

Sommerhushygge

Far (iført blå/lilla flyverdragt)
tager bestik af situationen


Som traditionen foreskriver det foregår påsken altid i sommerhuset i Grønhøj. I denne omgang er der fred & ro til at arbejde med min bacheloropgave, to daglige gåture med min far på min. 6 km og masser af brætspil og køreture.
I går blev det til en 8 km. aftentur hvor Nybæk skulle forceres. Lidt svært når broen lå med bagsiden opad I VANDET, som jeg lige vil hilse at sige var PÆNT koldt.. Jeg foreslog nemlig den gamle at vi da "sagtens kunne træde ud på broen og derfra hoppe over på den anden side". Jeg gled ned ad kanten og min venstre vandresko (a.k.a. converse) røg et smut i vandet. Smart move, Mette! 

I morges blev jeg vækket af en overfrisk far, der med en pose frisk luft (!) hev dynen af mig kl. 6:30.. PåskeFERIE? Hurra for at dette morgenritual kommer til at gentage sig hver dag! 





Udsigten til bl.a. verdens mest beskidte bil,
 som forhåbentligt vasker sig selv - ifølge far..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar