søndag den 17. marts 2013

Velkommen + tilbudsjagt!

Jeg elsker Salling! Ikke kun fordi jeg arbejder der, men hold nu op hvor er der mange penge at spare når man løber derind sådan en søndag morgen!

Jeg stod tidligt op i dag og reddede mig denne drøm af en køkkenmaskine, som kommer til at gøre livet SÅ meget lettere! (Og jo! Det er tidligt at stå op kl. 9 en søndag, når man hverken har børn eller skal i kirke..)

Sat ned fra 2399,- til 599,-
Og så med en omgang personalerabat oveni = <3

I morgen tester jeg den - det bliver nok en omgang brunsviger eller focaccia



Og hey forresten! Velkommen til min blog! Tak fordi du kiggede forbi!
Jeg håber bloggen bliver hyggelig og værd at følge! (Hvilket du kan gøre ved at klikke på Bloglovin logoet i menuen til højre).

Du er velkommen til at smide et like, plus eller en kommentar :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar