onsdag den 3. april 2013

Bidt af en gal pingvin...

Jeg ELSKER pingviner! Jeg er HELT og aldeles pjattet med den fantastiske, majestætiske og temmelig kluntede luffegås..

Så meget at jeg endda har fået en prik-til-prik version af slagsen tatoveret på inderarmen.


Jeg har faktisk lavet et lille "tempel", som støt udvides, da mine veninder finder pingvin-ting til mig i fødselsdagsgave. Jeg har også været så heldig at få et par hjemmelavede pingvin-ting til samlingen!


Dette bette alter - bl.a. med det fine indrammede grafiske verdenskort
med foldede pingviner i tre forskellige farver.

                              


Mine yndlingspingviner holder vagt ved bøgerne. Den til venstre er hæklet af min veninde Janni, og den til højre er lavet
af min kære gamle roomie fra Halvorsminde Efterskole, Heidi, hvis kreative hækleblog du kan følge både på på facebook og på hendes blog lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar