lørdag den 13. april 2013

Lørdags"hygge"

Mens andre folk jubler over at det er weekend og at man dermed kan sove længe og holde fri - ja så jubler jeg over endelig at have tid til at fordybe mig med min opgave...

Køkkenet er for længst indtaget og stakken af bøger er ikke længere så pæn og snorlige, men derimod spredt ud over bordet. 1.maj skal der afleveres, og det er bare som om at selv tøjvask og rengøring synes sjovere end nogensinde før, sammenlignet med tykke bøger om undervisningsdifferentiering? Hurra for at jeg snart kan se til enden af de 25-35 sider!


Stakken af bøger, som heldigvis ER formindsket med
omkring 8-10 bøger siden start... 
Lidt proviant skal der til! 
Selvom jeg har et fint skrivebord har jeg
fundet ud af, at køkkenbordet fungerer
efter bedste hensigt..
                                              


Ingen kommentarer:

Send en kommentar