lørdag den 27. april 2013

Ugen i billeder

Åha.. Hvor ugen dog gået hurtigt! I morgen er det søndag, og rivegildet i Salling står for døren.
Udover arbejdet med bacheloropgaven bød ugen på lidt skolegang og hele tre besøg af de gamle! 

Mandag kom mutti og hentede en usb, så hun kunne læse korrektur på min opgave. 

Tirsdag hentede vi mad fra Bone's og rettede opgaven igennem sammen. 
Familiebox fra Bone's = SÅÅÅÅ GODT! - Især når man har levet af et halvtomt køleskab grundet manglende tid/energi til madlavning og indkøb.  

Torsdag aften havde jeg egentligt forestillet mig at jeg skulle bage hveder selv, men da jeg ikke umiddelbart fandt gær eller kardemomme og ikke orkede at lede byen rundt, så blev Othello Bageriet min redning! En ven kom på visit og hjalp med at fortære de gode boller. 

I dag var de gamle + lillebror forbi med boller og kage til eftermiddagskaffen, og mor og jeg fik rettet det sidste i opgaven, som faktisk er færdig! Totalt surrealistisk! Men FEDT! Derfor dovner jeg på sofaen i aften UDEN at ha' dårlig samvittighed!

Bone's ædegilde!


Hveder fra Othello Bageriet



Kastanjegrenene forstår at det er forår! 



Familievisit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar