lørdag den 4. maj 2013

GIVE AWAY!! :)

Da jeg har været så heldig at få TO numre af det samme "Smag og behag" tilsendt, har jeg fået lov til at give det ene væk! Det skal komme en af jer heldige læsere til gode!


Skriv hvor - og hvad din bedste madoplevelse har været, 

så trækker jeg (ganske tilfældigt!) lod blandt alle jer, der lige smider en kommentar herunder inden søndag d. 12/5 kl. 12:12 ;)       KONKURRENCEN ER SLUT - OG VINDEREN ER KONTAKTET

Husk at du også gerne må dele dette indlæg og/eller min blog, men dette er ikke et krav ;) 
Du kan også følge mig via Bloglovin!




5 kommentarer:

  1. Det er nok de småkager jeg engang får at smage, bagt af selv samme Mette, når hun måske engang kommer med dem ;) De skal nok spises på terrassen her på adressen. Hint hint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha!! Du er sgu sød, hva'! ;) Jeg skal VIRKELIG nok tage mig sammen! Nu har jeg læseferie fra tirsdag, så det BURDE virkelig kunne lade sig gøre! :D

      Slet
    2. Hehe kunne ikke dy mig ;) Men jeg ser frem til besøg, i den nærmeste fremtid ;)

      Slet
  2. Åse Langbro Larsen11. maj 2013 kl. 12.24

    Sidder med den lige nu - min søde nabo havde tænkt på mig i aftes mens jeg ikke var hjemme og hængt et par hveder på min dør, hvor der stod "Morgenmad - Meyers hveder" på. De er lige blevet ristet og nydes med hhv smør og feta til hjemmelavet tunsalat :D Hvad skulle man gøre uden dejlige naboer, der tænker på sig? Knus Åse

    SvarSlet
    Svar
    1. HURRAAAAAA! Åse! Tillykke! Du er den heldige vinder! :D

      Mvh. Mettes Madhus

      Slet