lørdag den 4. maj 2013

Weekendhygge!

Fredag aften var der gallafest på seminariet - sidste fest inden jeg og de andre 4.årselever (forhåbentligt) dimiterer i juni. SKØN fest! 
Jeg lærte den lille Feigling at kende - puuuuuha! 

I dag vågende jeg lettere rusten, men fik alligevel slæbt mit korpus til Nordkraft for at lure lidt på fødevaremarkedet sammen med min ven Torben. Vi skulle efterfølgende se på lidt undervisningsideer til hans hjemkundskabsundervisning samt kokkere lidt. Det førte til en tur i Netto, hvor jeg fandt følgende: 
Fantastiske og uimodståelige pingvin-lomeletter! Og de røg selvfølgelig direkte i kurven!

Spottede lige et par grå guld på deres vej til den VILDESTE fest!!! Vognen fuld af øl! BUM!

Mexican night! Men den go'este hjemmebiksede guacamole! 

Lørdags-snoller! 


Da det jo som bekendt er den 4. maj, har jeg selvfølgelig tændt lys i ALLE seks vindueskarme!
Jeg håber vores generation - og de yngre - stadig påskønner denne fine tradition, som jo desværre udspringer af en trist historie.





Og nå ja; lige til sidst; Kender I det med at man køber et par strømper og først opdager at de ikke er helt ens når man HAR taget dem på?? Jeg mangler i al fald nogle grønne felter på den højre sok.. Haha! :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar